Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2019

Έτσι πολύ ατένισα

Ποίηση: Κωνσταντίνος Καβάφης
Μουσική: Γιάννης Σπανός
Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς


Am      Em     E     Am
Am      Em     E    {F   E} Am    /

                 Am                     Em
Την εμορφιά έτσι πολύ ατένισα,
        E                                   Am
που πλήρης είναι αυτής η όρασίς μου.
                 Am                     Em
Την εμορφιά έτσι πολύ ατένισα,
        E                                           F   E  Am     /
που πλήρης είναι αυτής η όρασίς     μου.
                    G                                 F#m                         Em      Am
Γραμμές του σώματος. Κόκκινα χείλη. Μέλη ηδονικά.
                      Em                         B                 Em       E
Μαλλιά σαν από αγάλματα ελληνικά παρμένα.
           E7                        /                  Am        /
πάντα έμορφα, κι αχτένιστα σαν είναι,
                       Dm        /                           E               /
και πέφτουν, λίγο, επάνω στ’ άσπρα μέτωπα.
                   Dm  .   .   .     .    .      .   .   .
Πρόσωπα της αγάπης, όπως τάθελεν
             E                  /
η ποίησίς μου ....
               Am                        E
μες στες νύχτες της νεότητός μου,
                    E                                              Am
μέσα στες νύχτες μου, κρυφά, συναντημένα
               Am                        E
μες στες νύχτες της νεότητός μου,
                    E                                              F   E  Am    /
μέσα στες νύχτες μου, κρυφά, συναντημέ       να


Am      Em     E     Am
Am      Em     E    {F   E} Am

                    G                                 F#m                         Em      Am
Γραμμές του σώματος...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου