Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Κοιμάται η Μαργαρίτα μου

Στίχοι: Δημοτικά δίστιχα (παραλλαγή)
Μουσική:  Βασιλική Νίκα
Τραγούδι: Ανδρομάχη Βαλαή, Νικόλας Μπαλκίζας




Κοιμάται η Μαργαρίτα μου
και πως να την ξυπνήσω
να πάρω διαμαντόπετρες
να την πετροβολήσω

Κοιμήσου κοριτσάκι μου
σε κούνια καρυδένια
σε ρουχαλάκια κεντητά
και μαργαριταρένια

Κοιμάται το μωράκι μου
κι εγώ το νανουρίζω
και την κουνίτσα του κουνώ
γλυκά το αποκοιμίζω

Κοιμήσου ανθέ της λεμονιάς,
κλαδί της μαντζουράνας,
γαρούφαλλο της Bενετιάς,
τριαντάφυλλο της Σπάνας

Κοιμάται ο ήλιος στα βουνά
κι η πέρδικα στα δάση
κοιμάται η Μαργαρίτα μου
τον ύπνο να χορτάσει...
  • Κατηγορία:

  • Άδεια

    Τυπική άδεια YouTube

    2 σχόλια:

    1. Απίστευτο post, είναι δυνατόν να το κάνω ένα share στο twitter μου μαζί με
      το λινκ του site σας?
      Φιλιά,
      Ληδα

      My web site :: Οδοντιατροι Βολου

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    2. Φυσικά και μπορείτε, ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια

      ΑπάντησηΔιαγραφή